Chcesz nam pomóc?

Każdy zainteresowany pomocą przy konwencie powinien zgłosić się do nas mailowo na adres: jaloweziemie@gmail.com oraz wpłacić akredytację, która po zakończeniu larpa (dotyczy obsługi larpa) lub po zakończeniu konwentu (dotyczy obsługi oraz budowlanki) zostanie zwrócona z odpowiednią do funkcji zniżką. Infomacje o żniżkach można znaleźć poniżej w opisach zadań.
W temacie wiadomości prosimy o wpisanie funkcji jaką chcielibyście pełnić. Wszystkie zgłoszenia mają czas do 30 maja.

 

Obsługa Konwentu

Ten konwent sam się nie zbuduje ani nie utrzyma w czystości - potrzebujemy waszej pomocy. W zamian za pełne wsparcie zwracamy całą cenę wejściówki.

Do obowiązków obsługi należy przede wszystkim:

  • pomoc przy przygotowaniach - cięcie, laminowanie IDków, sprzątanie,
  • akredytacja - spisywanie uczestników, wydawanie im pakietów startowych,
  • obchody - utrzymywanie bieżącej czystości na terenie,
  • pomoc w barze itp.

Waszej pomocy potrzebujemy już od 2 lipca (wymagany przyjazd przed 12:00), aż do 8 lipca (w ubiegłym roku uwinęliśmy się z porządkami przed godziną 16:00). Jeżeli nie możesz spełnić warunku obecności podczas całego konwentu, ale mimo to chcesz się zapisać do pomocy, zaznacz to w mailu rejestracyjnym - na pewno znajdziemy jakieś rozwiązanie.

Warboyz

Czyli budowlanka. Idealna opcja dla wszelkiej maści złotych rączek, majstrów czy siłaczy, którzy lubią się zmęczyć robotą, a jej efekty widzą w postaci lokacji na pustkowiach.

Do obowiazków Warboyz należy:

  • pomoc w budowie lokacji na pustkowiach,
  • rozbiórka lokacji po larpie,
  • pomoc w transporcie materiałów budowlanych (załadunek i rozładunek).

Waszej obecności potrzebujemy już od weekendu przed konwentem (zaczyna się 30 czerwca) do soboty oraz niedzieli po larpie (7-8 lipca). Za waszą pracę zwracamy pełną kwotę akredytacji, a do tego nie zawracamy wam głowy w czasie larpa.


Obsługa LARP-a

Jak wiecie na Ziemiach Jałowych LARP trwa 4 dni. Świat gry osadzony jest w uniwersum „Mrocznej Wieży” Stephena Kinga - świat ten jest dość specyficzny i unikalny, zatem potrzebni nam są ludzie, którzy poprowadzą przez niego uczestników Gry Terenowej. W zamian za takie wsparcie Mistrzowie Gry otrzymują wejściówkę na całość konwentu, postacie niezależne (NPC) połowę pełnej wartości wejściówki, a Evil Team 75%.

Uwaga! Pełna wartość wejściówki wynosi 135 zł.

Każdy z poniższych jest zobowiązany do posiadania okularków ASG! 

Jak podaliśmy powyzej - do wyboru są 3 możliwości pomocy:

Mistrz Gry (MG)

Twoja praca będzie polegała na kontrolowaniu poczynań graczy, względem Mechaniki oraz fabuły. Jesteś ich „głosem podświadomości" i Wielkim Bratem jednocześnie, zatem wspieraj, bądź ich głosem rozsądku, w chwilach słabości kieruj dobrą drogą. Poszukujemy osób z doświadczeniem.

Do obowiązków MG należy: 

  • obecność od 2go lipca wieczorem do 6go lipca – czyli od wieczoru przed grą, zostanie on poświęcony na pierwsze spotkanie MG, do samego końca gry.
  • zapoznanie się szczegółowo z Mechaniką gry.
  • zapoznanie się z informacjami fabularnymi dostarczonymi przed i w trakcie zlotu przez koordynatora.
  • 3-6 lipca jesteś do dyspozycji graczy, a szczególnie do dyspozycji frakcji do której zostaniesz przez nas przydzielony.
  • kontrolowanie poczynań graczy pod względem poprawności z mechaniką, rozstrzyganie sporów. Masz być ich skarbnicą wiedzy w tym temacie, jeśli jest jakiś konflikt wynikający z luk w znajomości mechaniki przez graczy - Ty rozstrzygasz ten spór.
  • dbanie o odpowiedni przebieg gry – np. nie możesz kierować sytuacją tak, by doprowadziła ona do niechcianych konsekwencji fabularnych.
  • wykonanie stroju, który pozwoli się „wtopić” w otoczenie. Masz pasować wizualnie do swojej frakcji.
  • przydzielanie punktów doświadczenia wg. wytycznych,
  • czynny udział w tworzeniu Gry Terenowej.

Postać niezależna (NPC)

Tutaj sprawa ma się nieco ciekawiej, ponieważ jesteś konkretną postacią osadzoną w świecie Ziem Jałowych. Masz swoją historię i jesteś powszechnie znany, jesteś kims ważnym w fabule. Rola będzie zaproponowana przez nas, jednak możesz też przedstawić swój pomysł na postać, a my postaramy się go wpleść w fabułę.

Do obowiązków NPC należy:

  • obecność od 2go lipca wieczorem do 6go lipca – czyli od wieczoru przed grą, zostanie on poświęcony na pierwsze spotkanie NPC, do samego końca gry.
  • 3-6 lipca jesteś do dyspozycji graczy, przebywasz w miejscu, przeznaczonym dla Twojej postaci.
  • dbanie o odpowiedni przebieg gry – jak w przypadku MG – nie możesz kierować sytuacją tak, by doprowadziła ona do niechcianych konsekwencji fabularnych.
  • zapoznanie się z mechaniką, kartą swojej postaci, oraz wszelkimi informacjami dostarczonymi przez koordynatora – nie możesz dać się zaskoczyć graczom.
  • wykonanie charakterystycznego stroju odpowiedniego do przypisanej roli.
  • przydzielanie punktów doświadczenia (PD) wg. Wytycznych.
     

ET – Evil Team

Czyli mutanci, raiderka i wszystko co można zaliczyć do tych, którzy urozmaicają zabawę na Pustkowiu. Praca należy do ciężkich, jednak ma swoich wyznawców, zatem jeśli lubisz straszyć, porywać lub po prostu udawać niezidentyfikowanej maści stworzenie – to grupa dla Ciebie. 

Do obowiązków ET należy:

  • obecność od 2go lipca wieczorem do 6go lipca – czyli od wieczoru przed grą, zostanie on poświęcony na pierwsze spotkanie ET, do samego końca gry.
  • 3-6 lipca jesteś do dyspozycji koordynatora ET.
  • budowanie klimatu dla pozostałych graczy.
  • dbanie o odpowiedni przebieg gry, nie możesz kierować sytuacją tak, by doprowadziła ona do niechcianych konsekwencji fabularnych.
  • zapoznanie się z mechaniką oraz wszelkimi informacjami dostarczonymi przez koordynatora
  • wykonanie charakterystycznych strojów odpowiednich dla ról ET.
  • przygotowanie bazy wypadowej ET.